Pangkor - Reisverslag uit Pangkor, Maleisië van Lidy Donkers - WaarBenJij.nu Pangkor - Reisverslag uit Pangkor, Maleisië van Lidy Donkers - WaarBenJij.nu

Pangkor

Door: Lidy

Blijf op de hoogte en volg Lidy

18 Oktober 2015 | Maleisië, Pangkor

Pangkor

15-10-2015
Met het taxibusje naar Pangkor. Deze reis duurde 8 uur... Veel kunnen (bij)slapen, dus het viel niet tegen. Daarna met de Ferry (boot) naar het eiland Pangkor gevaren.
In Pangkor hadden we echt een mooi resort aan de zee met een zwembad. Spullen gedropt en even lekker gezwommen. Na het douchen zijn we een stukje van Pangkor lopend gaan verkennen. We hadden uiteindeljk een tentje gevonden om te kunnen eten. Het eten was echt lekker (grote garnalen die we moesten pellen, leuke bezigheid haha). Daarna ergens anders nog wat gedronken en over het strand gelopen.

16-10-2015
Vandaag samen op een scooter het eilandje Pangkor verkent. Het was even geleden dat ik op een scooter had gereden, maar het viel nog niet tegen. Door de bergen was het best heavy, je moest dan echt stijl naar beneden en met haarspeldbochten. Maar het ging allemaal goed, het was lekker op de scooter en hebben veel kunnen zien. Oa monkeys, koraalbeach, schepenbouw, mooie tempel, een vis van 4 meter en ondertussen lekker even gezwommen in de zee. Daarna even gezwommen in het zwembad bij het hotel.
Na een frisse douche zijn we met de benenwagen naar koraalbeach gelopen. Mooi stukje, duurde ongeveer een uur. Onderweg kwamen we veel apen tegen. Maaar sommige apen kwamen op ons af gelopen, we liepen dan maar snel door voordat we werden aangevallen haha.
Op koraalbeach hebben we op het strand de zon onder zien gaan en hier hebben we wat gegeten, gedronken en gezellig zitten kaarten.

• 18 Oktober 2015 - 12:40

Gerda:

Hoi Lidy,

je hebt al veel gezien en fijn genoten
    nog een fijne laatste week
    veel groeten!!